Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Το φάγαμε και το 14!

Οι αράδες αυτές θα δημοσιευτούν ακριβώς τη στιγμή που θα αλλάζει ο χρόνος στην Ελλάδα.

Εύχομαι σε όλους χρόνια πολλά, καλή Πρωτοχρονιά και για το 2015 ο Άγιος Βασίλης να φέρει υγεία και στιγμές που μετά θα τις αναπολείτε λέγοντας ναι, ένιωσα πληρότητα, ότι ήταν γεμάτες με νόημα, διότι αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό!



Εγώ πάντως το Πρωτοχρονιάτικο δώρο μου το πήρα χθες βραδύ, όταν για λίγο έπεσαν νιφάδες έξω από το σπίτι μου, παρά το ότι δεν ήταν και πολύ αναμενόμενο, καθώς μένω σε παραλιακή περιοχή της Αθήνας, ο Άγιος Βασίλης όμως το έκανε το θαύμα του. Σημειωτέον ότι η Πρωτοχρονιά αυτή είναι η πιο κρύα στην Αθήνα από το 1992!


Η Πρωτοχρονιά σηματοδοτεί και τα γενέθλια αυτού του blog, καθώς η πρώτη ανάρτηση εδώ έγινε λίγο μετά την Πρωτοχρονιά του 2012, θα ακολουθήσει ανάρτηση αφιερωμένη σε αυτό.

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε Βασίληδες-Βασιλικές!

Υ.Γ. Επιτρέψτε μου την ευχετήρια ανάρτηση αυτή να την αφιερώσω ειδικά σε όσους αλλάζουν το χρόνο μόνοι, είμαι σίγουρος ότι εσείς είστε πιο κοντά στη βασιλεία του Θεού, περισσότερο από κάποιους που έχουν πολλούς γύρω τους μα λίγους στην καρδιά τους..

Υ.Γ.2 Όσοι έχετε όρεξη για μουσική αλλαγή του χρόνου, σας αφήνω λίγο Τσιτσάνη, το 2015 (σε λίγες μέρες) συμπληρώνονται 100 χρόνια από τη γέννηση του αξέχαστου συνθέτη μας, θα υπάρξει μεγάλο αφιέρωμα από το blog μου.


Blogs..